Ние се променяме. Всеки ден. И се стремим да сме полезни и добронамерени, така че да спечелим вашата удовлетвореност. Затова възприехме механизъм, който ни помага да подобряваме това, което вършим. NPS е инструмент за определяне на удовлетвореността от услугите ни, която се измерва чрез вашето желание да препоръчате ОББ Пенсионно осигуряване на вашите близки, роднини и приятели.
Непосредствено след като установим с вас контакт по различен повод - покупка, следпродажбено обслужване, промяна на договор, запитване към компанията и т.н., ние ви изпращаме кратък въпросник по имейл. Попълването на въпросника отнема не повече от пет минути. Връзката ни с клиентите по повод NPS е не по-често от веднъж на всеки шест месеца. Не сте задължени да попълвате въпросника, но целта ни е максимален брой клиенти да се включат в проучването.
Наред с въпроса за вероятността да препоръчате компанията на вашите близки, вие отговаряте и на въпроси, които имат за цел да установят причината за вашата оценка - например какво ни препоръчвате да направим, за да подобрим обслужването; или такива, свързани с конкретни аспекти на предоставената услуга - получена информация, предоставени материали, бързина, ефективност на процеса и т.н.
Основният въпрос, който NPS (Net Promoter Score) поставя, е: „Колко вероятно е да препоръчате ОББ Пенсионно осигуряване на свои близки и приятели?“
На база на оценката, която дават за ОББ Пенсионно осигуряване, NPS разделя оценките на клиентите ни в три основни категории: доброжелателни, пасивни и негативни. Разликата между процента доброжелателни и негативни оценки е измерител на удовлетвореността на клиентите ни като цяло. Смисълът на NPS са последващите действия, които компанията ни предприема с цел решаване на проблемите, споделени от нашите клиенти.
Всяка получена обратна връзка се разглежда индивидуално, като се работи за отстраняване на установените слабости в обслужването. Процесът се затваря с връщане на информация към клиента за предприетите действия. Това най-често става по телефон от служители на компанията.
Резултатите от всяко проучване се обработват, като се реагира според конкретните проблеми на клиента, ако има такива.
Ние използваме събраните отговори при вземане на решения за повишаване качеството на предлаганите услуги. И знаем, че в комуникацията с вас се намират верните решения за постигане на това качество.
Тъй като подобряването на обслужването е наша постоянна цел, NPS не е кампания с определена продължителност, а непрекъснат процес на събиране и обобщаване на мненията на клиентите ни.
Наш ангажимент е да поощряваме вашата активност – като обратна връзка и за попълването на въпросниците. Искаме това, за да ви предоставим по-добро обслужване, а ние да спечелим на своя страна не просто клиент, а приятел.