Юън Макгрегър произнася някои от репликите си на български език в най-новия видеоклип на NN Group, който ще се показва и в България. Холивудският актьор информира широката общественост за това, че ING Пенсионно осигуряване и ING Животозастраховане променят името си на NN. Юън Макгрегър е лицето на медийната кампания по повод промяната на името и марката на бизнеса по застраховане, пенсионно осигуряване и управление на активи на ING. Шотландският актьор заснема посланието още на румънски, унгарски, чешки и гръцки език в страните, където се представя рекламният клип.
Медийната кампания с участието на звездата от „Междузвезди войни“, „Мулен Руж“ и „Трейнспотинг“ ще продължи четири седмици в България. За да предаде още по-експресивно посланието в рекламата, Юън Макгрегър добавя още едно „н“ към своето име. Така отсега нататък, както самият той казва, името му ще се изписва като Юънн Макгрегър.
За участието си в кампанията на NN Group холивудската звезда споделя: „Доволен съм от партньорството си с NN и мисля, че идеята за двойното „н“ в името е оригинален ход, който ще помогне повече хора да запомнят новото име по-лесно. Отнасям се с уважение към всички езици. Не съм предполагал, че е толкова трудно да се произнесе „застраховане и пенсионно осигуряване" на български, румънски, унгарски, чешки и гръцки.” „Дългосрочното планиране на личните финанси е жизненоважно. Аз самият насърчавам своите четири деца да спестяват. Умението да управляваш личните си финанси, независимо колко просто изглежда, трябва да се усвои, за да остане за цял живот.” - добавя още актьорът.
Кампанията „За теб”
След представянето на новото име ще бъде осъществена кампания за популяризиране на бранда NN. Посланието в кампанията „За теб" е повече от мото. Това е обещание, което компанията поема към клиентите си, защото това, което е важно за тях, е важно и за NN. Някои от кадрите, които ще бъдат показани, са заснети в България. Любопитното е, че версиите на 45-секундния рекламен клип ще изглеждат различно за зрителите при всяко излъчване. Друг интересен факт е, че участниците в рекламната кампания не са актьори, а реални хора, живеещи в София, Будапеща и Атина (където е заснет клипът), които представят реални ситуации от своя живот.
В клипа ще бъдат включени различни житейски сцени, а посланието в него е, че успехите, радостите и трудните моменти в живота ни са истински значими и те трябва да получат нужното внимание, както и да бъдат споделяни.
„Клиентите на компанията ще продължат да бъдат в основата на всичко, което правим. Вярвам, че ще създадем силна и обичана марка NN, като предоставяме лесен достъп до професионални консултации във всички сфери на финансовото планиране и добавящи стойност животозастрахователни и пенсионноосигурителни решения.” - коментира Николай Стойков, Главен изпълнителен директор на NN Пенсионно осигуряване и NN Животозастраховане.
Още интересни факти, свързани с рекламните клипове
- Клипът с Юън Макгрегър е заснет в Ню Йорк. Изборът на Юън Макгрегър за лице на рекламната кампания за промяна на името на NN отчасти се дължи и на европейския произход на актьора, ефект, търсен заради силното присъствие на Групата в страните на стария континент, както и заради изключителната му репутация на професионалист в киното и семеен човек, баща на четири деца. Освен това името му позволява добавяне на още едно „н”, какъвто е и замисълът на рекламата.
- Бащата и синът в клипа от рекламната кампания „За теб“ са реално семейство; майката, разговаряща с малкото си момиченце по скайп, наистана съвместява ролите на делова жена и грижовна майка; Анико (жената без коса в клипа) наистина е диагностицирана с рак на гърдата, а възрастният господин наистина е дядо на двете момичета и обича да ги води на Витоша и да им разказва любопитни факти за природата.
- Снимките са правени в отделните страни и са продължили три седмици. Идеята е била да се прекара достатъчно време с участниците в рекламата, за да се постигне усещането за реалност.
- Една от най-емоционалните истории по време на снимките е съпругът на Анико, който по време на снимките я изненадва с кратка реч, за да я увери, че тя все още е най-красивата жена за него, дори и след като е загубила косата си след преживяната химиотерапия.
- Забавна история от България е, че на една от сцените намерението е било да бъдат заснети две малки момичета, чийто дядо ги учи да карат колело. Тъй като до края на предвиденото време за заснемане те така и не успяват да се научат да въртят педалите, а желанието е да се пресъздаде реална ситуация, всъщност са заснети в гората, където дядото им разказва за природата.
За NN Group
NN Group обхваща животозастрахователните, пенсионноосигурителните услуги и услугите по управление на инвестиции на ING Group, които бяха обособени в самостоятелна компания. NN Group е компания за застраховане и управление на активи със силно, предимно европейско присъствие, и с 15 милиона клиенти в 18 страни. С повече от 12 000 служители групата предоставя пенсионно осигуряване, застраховане, управление на активи и банкиране. NN Group включва Национале-Недерланден, NN Застраховане Европа, NN Investment Partners и NN Животозастраховане Япония. От 2 юли 2014 г. акциите на NN Group се търгуват на фондовата борса Euronext в Амстердам, а от 23 март 2015 г. са част от основния борсов индекс AEX 25 (Euronext в Амстердам). Понастоящем ING е мажоритарен собственик на NN Group с 54,6% от капитала, като делът на публично търгуваните акции постепенно ще се увеличава.
За NN в България
В България NN Пенсионно осигуряване и NN Животозастраховане помагат на над 385 хиляди индивидуални клиенти да планират финансовото си бъдеще, както и на над 300 корпоративни клиенти да осъществяват програми за мотивиране и ангажиране на служителите си. NN се стреми да предоставя финансови решения и да консултира своите клиенти за управлението на личните им финанси в пет области: инвестиционно, пенсионно, застрахователно, данъчно и наследствено планиране. От април 2015 г. пенсионноосигурителните и животозастрахователните дейности на компанията в България ще използват името и марката NN.