KBC logo
arrow
contacts icon contacts icon

Contact us

online clients widget icon online clients widget icon

Digital Portal

piece price piece price

Unit Value

calculator widget icon calculator widget icon

Pension Calculator

Юън Макгрегър проговаря на български език

23 април 2015

Юън Макгрегър произнася някои от репликите си на български език в най-новия видеоклип на NN Group, който ще се показва и в България. Холивудският актьор информира широката общественост за това, че ING Пенсионно осигуряване и ING Животозастраховане променят името си на NN. Юън Макгрегър е лицето на медийната кампания по повод промяната на името и марката на бизнеса по застраховане, пенсионно осигуряване и управление на активи на ING. Шотландският актьор заснема посланието още на румънски, унгарски, чешки и гръцки език в страните, където се представя рекламният клип.

Медийната кампания с участието на звездата от „Междузвезди войни“, „Мулен Руж“ и „Трейнспотинг“ ще продължи четири седмици в България. За да предаде още по-експресивно посланието в рекламата, Юън Макгрегър добавя още едно „н“ към своето име. Така отсега нататък, както самият той казва, името му ще се изписва като Юънн Макгрегър.

За участието си в кампанията на NN Group холивудската звезда споделя: „Доволен съм от партньорството си с NN и мисля, че идеята за двойното „н“ в името е оригинален ход, който ще помогне повече хора да запомнят новото име по-лесно. Отнасям се с уважение към всички езици. Не съм предполагал, че е толкова трудно да се произнесе „застраховане и пенсионно осигуряване" на български, румънски, унгарски, чешки и гръцки.” „Дългосрочното планиране на личните финанси е жизненоважно. Аз самият насърчавам своите четири деца да спестяват. Умението да управляваш личните си финанси, независимо колко просто изглежда, трябва да се усвои, за да остане за цял живот.” - добавя още актьорът.

Кампанията „За теб”

След представянето на новото име ще бъде осъществена кампания за популяризиране на бранда NN. Посланието в кампанията „За теб" е повече от мото. Това е обещание, което компанията поема към клиентите си, защото това, което е важно за тях, е важно и за NN. Някои от кадрите, които ще бъдат показани, са заснети в България. Любопитното е, че версиите на 45-секундния рекламен клип ще изглеждат различно за зрителите при всяко излъчване. Друг интересен факт е, че участниците в рекламната кампания не са актьори, а реални хора, живеещи в София, Будапеща и Атина (където е заснет клипът), които представят реални ситуации от своя живот.

В клипа ще бъдат включени различни житейски сцени, а посланието в него е, че успехите, радостите и трудните моменти в живота ни са истински значими и те трябва да получат нужното внимание, както и да бъдат споделяни.

„Клиентите на компанията ще продължат да бъдат в основата на всичко, което правим. Вярвам, че ще създадем силна и обичана марка NN, като предоставяме лесен достъп до професионални консултации във всички сфери на финансовото планиране и добавящи стойност животозастрахователни и пенсионноосигурителни решения.” - коментира Николай Стойков, Главен изпълнителен директор на NN Пенсионно осигуряване и NN Животозастраховане.

Още интересни факти, свързани с рекламните клипове

    • Клипът с Юън Макгрегър е заснет в Ню Йорк. Изборът на Юън Макгрегър за лице на рекламната кампания за промяна на името на NN отчасти се дължи и на европейския произход на актьора, ефект, търсен заради силното присъствие на Групата в страните на стария континент, както и заради изключителната му репутация на професионалист в киното и семеен човек, баща на четири деца. Освен това името му позволява добавяне на още едно „н”, какъвто е и замисълът на рекламата.
    • Бащата и синът в клипа от рекламната кампания „За теб“ са реално семейство; майката, разговаряща с малкото си момиченце по скайп, наистана съвместява ролите на делова жена и грижовна майка; Анико (жената без коса в клипа) наистина е диагностицирана с рак на гърдата, а възрастният господин наистина е дядо на двете момичета и обича да ги води на Витоша и да им разказва любопитни факти за природата.
    • Снимките са правени в отделните страни и са продължили три седмици. Идеята е била да се прекара достатъчно време с участниците в рекламата, за да се постигне усещането за реалност.
    • Една от най-емоционалните истории по време на снимките е съпругът на Анико, който по време на снимките я изненадва с кратка реч, за да я увери, че тя все още е най-красивата жена за него, дори и след като е загубила косата си след преживяната химиотерапия.
    • Забавна история от България е, че на една от сцените намерението е било да бъдат заснети две малки момичета, чийто дядо ги учи да карат колело. Тъй като до края на предвиденото време за заснемане те така и не успяват да се научат да въртят педалите, а желанието е да се пресъздаде реална ситуация, всъщност са заснети в гората, където дядото им разказва за природата.

За NN Group

NN Group обхваща животозастрахователните, пенсионноосигурителните услуги и услугите по управление на инвестиции на ING Group, които бяха обособени в самостоятелна компания. NN Group е компания за застраховане и управление на активи със силно, предимно европейско присъствие, и с 15 милиона клиенти в 18 страни. С повече от 12 000 служители групата предоставя пенсионно осигуряване, застраховане, управление на активи и банкиране. NN Group включва Национале-Недерланден, NN Застраховане Европа, NN Investment Partners и NN Животозастраховане Япония. От 2 юли 2014 г. акциите на NN Group се търгуват на фондовата борса Euronext в Амстердам, а от 23 март 2015 г. са част от основния борсов индекс AEX 25 (Euronext в Амстердам). Понастоящем ING е мажоритарен собственик на NN Group с 54,6% от капитала, като делът на публично търгуваните акции постепенно ще се увеличава.

За NN в България

В България NN Пенсионно осигуряване и NN Животозастраховане помагат на над 385 хиляди индивидуални клиенти да планират финансовото си бъдеще, както и на над 300 корпоративни клиенти да осъществяват програми за мотивиране и ангажиране на служителите си. NN се стреми да предоставя финансови решения и да консултира своите клиенти за управлението на личните им финанси в пет области: инвестиционно, пенсионно, застрахователно, данъчно и наследствено планиране. От април 2015 г. пенсионноосигурителните и животозастрахователните дейности на компанията в България ще използват името и марката NN.

Back to all news