През 2020 г. конкурсът ще се фокусира върху решения за най-уязвимите – децата и младежите, които са най-тежко засегнати от кризата с COVID-19.
Тази година NN България ще се включи като партньор в седмото издание на ПРОМЯНАТА - най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява съвместно с Фондация Reach for Change България. Основна цел на ПРОМЯНАТА е да подобри живота на децата в България, като подкрепя мотивирани и отговорни социални предприемачи да реализират своите идеи на практика. До момента 26 социални предприемачи са получили шанса да развият своите проекти, а ПРОМЯНАТА е помогнала на над 200 000 деца.
Предстоящото издание на конкурса ПРОМЯНАТА през 2020 г. е специално, защото има за цел да спомогне за създаването на по-добър живот за децата и младежите, които са най-тежко пострадали от кризата, свързана с COVID 19.
Последните месеци показаха колко уязвими са животът и здравето ни, и как това са истински важните неща, за които трябва да се погрижим. NN иска да бъде компания, която създава дългосрочна стойност и осъществява своята дейност, така че да реализира ползи за всички заинтересовани страни. Вярваме, че когато повече компании споделят това разбиране и обединявайки сили, ще помогнем на децата, засегнати от вируса, както и като цяло на обществото, в което живеем.
Инициативата цели още да помогне на утвърдени неправителствени организации, които предлагат доказани решения за децата и младежите, да станат по-адаптивни и устойчиви. За петимата най-добри кандидати Фондацията, освен финансова подкрепа, ще осигури интензивна обучителна и консултативна програма, която ще помогне на кандидатите да развият своя организационен капацитет.
Официалният старт на конкурса беше даден на 15 юли в сутрешния блок на Нова телевизия, а партньори на каузата през 2020 г. наред с NN България са ING Bank България и Аурубис.
NN застава зад тазгодишното издание на инициативата чрез своята глобална програма за социален принос в обществото „NN Future Matters“ („NN Бъдеще за теб“). Основен фокус за NN България през последните години е повишаването на финансовата грамотност и промяната на нагласата на хората в посока на това, че е важно да планират своите финанси, така че да живеят по-добре. Друга важна посока, в която компанията работи до момента, е създаването на знания и умения сред младите хора в сферата на социалните иновации и предприемачеството. NN прави това вече повече от 5 години заедно със свои партньорски организации в сферата на финансовата грамотност и образованието, чрез организация на обучения, състезания и ученически лагери.
По този начин участието на NN в ПРОМЯНАТА е продължение и надграждане на досегашните усилия, които целят създаването на добро и развито общество, основано на емпатия и съпричастност. Подкрепата за инициативата е израз на ценностите на NN - Грижа, Откритост и Ангажираност.