KBC logo
arrow
contacts icon contacts icon

Contact us

online clients widget icon online clients widget icon

Digital Portal

piece price piece price

Unit Value

calculator widget icon calculator widget icon

Pension Calculator

NN България ще подкрепи седмото издание на ПРОМЯНАТА

26 юли 2020

   
През 2020 г. конкурсът ще се фокусира върху решения за най-уязвимите – децата и младежите, които са най-тежко засегнати от кризата с COVID-19.

Тази година NN България ще се включи като партньор в седмото издание на ПРОМЯНАТА - най-голямата социално отговорна инициатива на Нова Броудкастинг Груп, която се осъществява съвместно с Фондация Reach for Change България. Основна цел на ПРОМЯНАТА  е да подобри живота на децата в България, като подкрепя мотивирани и отговорни социални предприемачи да реализират своите идеи на практика. До момента 26 социални предприемачи са получили шанса да развият своите проекти, а ПРОМЯНАТА е помогнала на над 200 000 деца.

Предстоящото издание на конкурса ПРОМЯНАТА през 2020 г. е специално, защото има за цел да спомогне за създаването на по-добър живот за децата и младежите, които са най-тежко пострадали от кризата, свързана с COVID 19.

Последните месеци показаха колко уязвими са животът и здравето ни, и как това са истински важните неща, за които трябва да се погрижим. NN иска да бъде компания, която създава дългосрочна стойност и осъществява своята дейност, така че да реализира ползи за всички заинтересовани страни. Вярваме, че когато повече компании споделят това разбиране и обединявайки сили, ще помогнем на децата, засегнати от вируса, както и като цяло на обществото, в което живеем.

Инициативата цели още да помогне на утвърдени неправителствени организации, които предлагат доказани решения за децата и младежите, да станат по-адаптивни и устойчиви. За петимата най-добри кандидати Фондацията, освен финансова подкрепа, ще осигури интензивна обучителна и консултативна програма, която ще помогне на кандидатите да развият своя организационен капацитет.

Официалният старт на конкурса беше даден на 15 юли в сутрешния блок на Нова телевизия, а партньори на каузата през 2020 г. наред с NN България са ING Bank България и Аурубис.

NN застава зад тазгодишното издание на инициативата чрез своята глобална програма за социален принос в обществото „NN  Future Matters“ („NN Бъдеще за теб“). Основен фокус за NN България през последните години е повишаването на финансовата грамотност и промяната на нагласата на хората в посока на това, че е важно да планират своите финанси, така че да живеят по-добре. Друга важна посока, в която компанията работи до момента, е създаването на знания и умения сред младите хора в сферата на социалните иновации и предприемачеството. NN прави това вече повече от 5 години заедно със свои партньорски организации в сферата на финансовата грамотност и образованието, чрез организация на обучения, състезания и ученически лагери.

По този начин участието на NN в ПРОМЯНАТА е продължение и надграждане на досегашните усилия, които целят създаването на добро и развито общество, основано на емпатия и съпричастност. Подкрепата за инициативата е израз на ценностите на NN - Грижа, Откритост и Ангажираност.

Back to all news