EN
KBC logo
arrow
contacts icon contacts icon

Връзка с нас

online clients widget icon online clients widget icon

Дигитален портал

piece price piece price

Стойност на дял

calculator widget icon calculator widget icon

Калкулатор за прогнозна пенсия

Кога ПР е най-ефективен?

25 март 2015

Корпоративните интернет страници са страхотен инструмент за ПР. Виждам как това работи на практика вече пета поредна година с корпоративния сайт на ING в България.  Интернет страницата представлява директен канал за комуникация между организацията, клиентите и всички останали публики – потенциални клиенти, общественост, медии.
 
Един редовно актуализиран уебсайт (при ING това означава ежедневно, седмично, месечно обновяване на информацията) показва, че човек или екип от хора отговарят на непрекъснатите пазарни изисквания и поставяните въпроси от съществуващите и потенциални клиенти и други публики – бих искала да илюстрирам казаното с пример – въпреки че потребителите на котировките на вторичния пазар на ING не са многобройни, този раздел се актуализира ежедневно, тъй като е насочен и се ползва от конкретна аудитория – финансови мениджъри на големи корпорации. В интернет публикуването на информацията се извършва почти в момента, в който важно събитие се случва, така че когато един уебсайт си създаде репутацията, че на него информацията се актуализира бързо, журналистите и другите публики стават редовни посетители и директно оттам черпят информацията, която е от интерес за тях.


Не малка роля за ефективността на ПР имат комуникационните мениджъри. Комбинирането на съдържание и мисия ги превръщат във вестители на важни съобщения и често именно те карат другите да обърнат внимание на важни въпроси, които до този момент са били пренебрегвани или да предприемат действия за промяна при конкретни обстоятелства.


Медиа свят / Райна Цветкова
Обратно към всички новини