KBC logo
arrow
contacts icon contacts icon

Contact us

online clients widget icon online clients widget icon

Digital Portal

piece price piece price

Unit Value

calculator widget icon calculator widget icon

Pension Calculator

Кога ПР е най-ефективен?

25 март 2015

Корпоративните интернет страници са страхотен инструмент за ПР. Виждам как това работи на практика вече пета поредна година с корпоративния сайт на ING в България.  Интернет страницата представлява директен канал за комуникация между организацията, клиентите и всички останали публики – потенциални клиенти, общественост, медии.
 
Един редовно актуализиран уебсайт (при ING това означава ежедневно, седмично, месечно обновяване на информацията) показва, че човек или екип от хора отговарят на непрекъснатите пазарни изисквания и поставяните въпроси от съществуващите и потенциални клиенти и други публики – бих искала да илюстрирам казаното с пример – въпреки че потребителите на котировките на вторичния пазар на ING не са многобройни, този раздел се актуализира ежедневно, тъй като е насочен и се ползва от конкретна аудитория – финансови мениджъри на големи корпорации. В интернет публикуването на информацията се извършва почти в момента, в който важно събитие се случва, така че когато един уебсайт си създаде репутацията, че на него информацията се актуализира бързо, журналистите и другите публики стават редовни посетители и директно оттам черпят информацията, която е от интерес за тях.


Не малка роля за ефективността на ПР имат комуникационните мениджъри. Комбинирането на съдържание и мисия ги превръщат във вестители на важни съобщения и често именно те карат другите да обърнат внимание на важни въпроси, които до този момент са били пренебрегвани или да предприемат действия за промяна при конкретни обстоятелства.


Медиа свят / Райна Цветкова
Back to all news