EN
KBC logo
arrow
contacts icon contacts icon

Връзка с нас

online clients widget icon online clients widget icon

Дигитален портал

piece price piece price

Стойност на дял

calculator widget icon calculator widget icon

Калкулатор за прогнозна пенсия

Юбилеи на две компании на ING в България

24 март 2015

През 2011 година се навършват 10 години от старта на ING Пенсионно осигуряване и 
5 години от началото на дейността на ING Животозастраховане в България. Двете компании предоставят услуги на над 330 хил. индивидуални и над 300 корпоративни клиенти в страната. Обслужването им се извършва в 32 офиса, чрез мрежа от финансово-застрахователни консултанти и осигурителни посредници, по телефона чрез Центъра за контакт с клиенти, чрез интернет страницата www.ing.bg и чрез предоставяните съвременни on-line услуги.


ING Group стартира пенсионния си бизнес в България през 2001 г., като придобива лицензираното Пенсионноосигурително дружество „Солидарност”. ING Пенсионно осигуряване управлява три пенсионни фонда: Универсален пенсионен фонд (УПФ), Професионален пенсионен фонд (ППФ) и Доброволен пенсионен фонд (ДПФ). ING Животозастраховане започва дейността си в България през пролетта на 2006 г. като клон на унгарската животозастрахователна компания на ING. В България Дружеството предоставя широк кръг от възможности за осигуряване на защита при различни по характер рискове и непредвидени ситуации, както и възможности за акумулиране на спестявания и инвестиране на финансовите пазари. 


„Щастливи сме, че имаме повод да празнуваме два рождени дни - 10 години ING Пенсионно осигуряване и 5 години ING Животозастраховане. През тази юбилейна година фокусирахме усилията си върху повишаване познанията на хората, свързани с възможностите за финансово планиране и конкретните действия за управление на финансовото си бъдеще. Проучване на грамотността в тази област, което проведохме в няколко държави по света, както и България, ни убеди, че повечето хора изпитват затруднения да се ориентират сред възможностите за финансово планиране и да правят ефективни планове за управление на личните финанси. Поради това в началото на годината стартирахме образователна програма „Лесни финанси” и проведохме „Дни на отворените врати” в по-големите градове на страната. В тях се опитахме да разясним по лесен и разбираем начин света на личните финанси. Скоро ни предстои да представим и нови онлайн инициативи, които вярваме, че ще помогнат за по-лесното възприемане на финансовата информация като част от ежедневието на хората ”, каза Николай Стойков, Главен изпълнителен директор на ING Пенсионно осигуряване и Управител на ING Животозастраховане.


В началото на годината ING Group проведе изследване на финансовата грамотност в десет различни страни по света. Проучването илюстрира как финансовите познания и поведението на хората се влияят от редица демографски и социо-културни фактори, като участниците сами са установили области, в които не са достатъчно подготвени да вземат информирани и ефективни за тях финансови решения. Резултатите показват, че предварителната самооценка на повечето хора е много по-самоуверена по отношение на уменията им да боравят с възможни финансови решения, в сравнение с по-обективната оценка, която сами си поставят след провеждане на интервютата с тях.


Вследствие на глобалното проучване, ING прилага сходна методика за определяне степента на финансова грамотност в България. В изследването бяха включени представители на различни възрастови групи с различна степен на образование, социален статус и доходи. Получените резултати дадоха повече яснота за причините, поради които хората не могат да управляват сами личните си финанси и показват различията между отделните групи. Ето защо, компанията предприе няколко инициативи, които да насърчават хората да подобрят разбирането си за света на парите.


Образователната програма „Лесни финанси” предоставя чрез интернет страницата на ING икономическа и финансова информация по лесен и достъпен за всички начин. Нейната цел е да разкрие максимално разбираемо полезни идеи за планиране и управление на личния бюджет. В тази посока работят „Дни на отворените врати” на ING, както и непрекъснатите обучения на финансовите консултанти, които целят да направят по-лесен и по-отворен процеса на комуникация с всеки клиент. 


През 2011 год. ING въведе в България и една от най-сполучливите практики за получаване на обратна информация от своите клиенти и адаптиране на дейността на компанията – моделът NPS. Той поставя клиентите в центъра на най-важните бизнес процеси и формира пазарното й поведение.
Обратно към всички новини