EN
KBC logo
arrow
contacts icon contacts icon

Връзка с нас

online clients widget icon online clients widget icon

Дигитален портал

piece price piece price

Стойност на дял

calculator widget icon calculator widget icon

Калкулатор за прогнозна пенсия

В класацията на “Интербрандс” топ 100 стойността на марката на ING се покачи с 11%

25 март 2015

Класацията на водещата международна консултантска фирма “Интербрандс” се публикува в американското издание на списанието “Бизнес Уик”.


"Интербрандс" оценява стойността на марката на ING на почти 3.2 млрд долара (за сравнение миналата година стойността й беше оценена на 2.9 млрд долара). Според “Интербрандс” нарастването на стойността се дължи предимно на феноменалния успех на ING Direct - “най-голямата онлайн банка [в световен мащаб].”


Другите марки


Челна позиция в класацията отново заема Кока Кола. В топ десет попадат глобалните марки: IBM, Microsoft, Nokia, Disney, McDonald’s и Marlboro.


Най-силен ръст бележи интернет магазина e-Bay (+21%, който се изкачи от 60 на 55 място), следван от  HSBC (+20%, който се изкачи от 33 на 29 място), Samsung (+19%) и Apple (+16%).


В класацията за стойността на марката другите финансови институции се представят както следва:


12 Citibank (нагоре с 1 позиция) 
14 American Express (без промяна) 
25 Merrill Lynch (нагоре с 1 позиция) 
29 HSBC (нагоре с 4 позиции) 
33 Morgan Stanley (надолу с 6 позиции) 
34 J.P. Morgan (надолу с 4 позиции) 
37 Goldman Sachs (без промяна) 
44 UBS (нагоре с 1 позиция)


ING е втората холандска компания в топ 100 на “Интербрандс” след Philips (на 53-то място) и пред англо-холандската компания Shell (на 90-то място). Heineken е на 100-на позиция


Пълният списък на всички марки в класацията на “Интербрандс”  и информация за начина, по който се изчислява стойността на марките можете да намерите на адрес - www.interbrand.com


 
За въпроси: ING Банк клон София
Райна Цветкова, Корпоративни комуникации 
тел: + 359 2 917 6611
rayna.tzvetkova@ingbank.com
Обратно към всички новини