EN
KBC logo
arrow
contacts icon contacts icon

Връзка с нас

online clients widget icon online clients widget icon

Дигитален портал

piece price piece price

Стойност на дял

calculator widget icon calculator widget icon

Калкулатор за прогнозна пенсия

ING разширява спонсорската си програма за Формула 1

24 март 2015

С решението си да бъде основен спонсор на Гран При на Унгария през 2008 г., ING засилва своята обвързаност с Формула 1 и позицията си на един от водещите спонсори в областта на спорта.Състезанието, което ще се проведе от 1 до 3 август, отсега нататък ще бъде известно като ING Гран При на Унгария. С това решение, ING става основен спонсор на 3 от 13-те състезания във Формула 1 в предстоящия сезон и те ще носят името на ING в Унгария, Австралия и Белгия. 


Независимо проучване сред 16 000 души от 32 страни показа, че влизането на ING във Формула 1 през 2007 г. силно е увеличило познаваемостта на марката като е допринесло за положителното възприемане на компанията и нарасналото желание на потенциални клиенти за делови взаимоотношения с ING*. 


Кампанията на ING по брендирането на пистите през 2007 г. изигра ключова роля за по-силната популярност на марката в световен мащаб, както и подкрепи спонсорската кампания на ING за отбора на ING Renault за Формула 1. Проучване на IFM показа, че марката на ING е получила най-голяма видимост (по брой секунди, в които логото е било на телевизионния екран по време на официалната реклама на състезанието) сред спонсорите брендирали пистите на Формула 1 – общо с 11 010 секунди на екрана по време на 17-те състезания. На второ място се нарежда марката Bridgestone с 9 375 секунди. 


През 2008 г., ING ще присъства в брендирането на пистите в 13 от 18-те състезания, в това число и основното спонсорство за ING Гран При на Унгария, Белгия и Австралия. 


Изабел Конър, маркетинг мениджър на ING Груп, коментира: “Страните от Централна и Източна Европа са изключително важни за нас и същевременно се характеризират с голям интерес към състезанията от Формула 1. Унгария е единственото състезание за голямата награда в Централна и Източна Европа и за нас е много важно да го използваме успешно, така че да продължим укрепването на марката в региона. Без съмнение, решението за основното спонсорство на Гран При на Унгария беше правилно.” 


Спонсорският пакет предвижда мащабно брендиране на пространството около пистата, брендиране на входа на пистата, на всички билети и продукти, свързани с Гран При в Унгария. Стойността на пакета не се съобщава. 


ING ще брендира пистите на следните състезания през сезон 2008: 
ING Гран При на Австралия 
Гран При на Малайзия 
Гран При на Бахрейн 
Гран При на Испания 
Гран При на Турция 
Гран При на Монако 
Гран При на Франция 
ING Гран При на Унгария 
Европейско Гран При (Валенсия) 
ING Гран При на Белгия 
Гран При на Сингапур 
Гран При на Япония 
Гран При на Китай 


* 29% от хората, които не са клиенти на ING и които участваха в проучването - общо 16 000 от 32 страни, изразиха желание да обмислят закупуването на продукти или услуги от ING през следващите 12 месеца, като резултат от спонсорството на ING за Формула 1. 
Източник: Независимо проучване на Research International 


За информация: 
Красимир Маринов 
+359 2 9608 442, krasimir.marinov@ingbank.com
Обратно към всички новини