KBC logo
arrow
contacts icon contacts icon

Contact us

online clients widget icon online clients widget icon

Digital Portal

piece price piece price

Unit Value

calculator widget icon calculator widget icon

Pension Calculator

За първи път българин стана член на Million Dollar Round Table (MDRT)

24 март 2015

За първи път българин стана член на независимата международна асоциация на най-добрите в света професионални консултанти в животозастрахователния бизнес, The Million Dollar Round Table (MDRT). На годишната среща на асоциацията в Торонто през юли тази година, Моника Каракочева от ING Животозастраховане развя българския трибагреник и се нареди сред топ-представителите в бранша. Консултантът на ING успя да покрие всички критерии за членство в асоциацията, най-важният от които свързан с изискването за висок премиен приход от реализирани продажби на годишна база.


Асоциацията е създадена през 1927 г. от 32-ма консултанти, всеки от които реализирал сделки на стойност минимум 1 млн. долара (откъдето идва и името на асоциацията). Днес MDRT насърчава високите стандарти на обслужване, професионализъм и етика в сферата на животозастраховането, като обхваща повече от 36 хиляди консултанти и финансови професионалисти в света. Понастоящем в асоциацията членуват представители на близо 476 компании от 76 националности.


Николай Стойков, управител на ING Животозастраховане, заяви: „Изключително сме горди, че първият българин, покрил професионалните и етични изисквания за членство в асоциацията, е консултант на ING. Участието в MDRT е международно признат стандарт за успех и професионализъм в сферата на животозастрахователните услуги.” 
Същевременно ING Group отбеляза значителен успех като се изкачи на седма позиция в престижната класация на списаниe Fortune и стана единствената финансова институция в топ 10 на Fortune Global 500. Промяната за ING, от тринайсто място през 2007 г. до седма позиция през 2008 г. в класацията, е изключителна крачка напред. Fortune Global 500 е рейтинг на 500-те най-големи в света компании, като за критерий на класацията служи оборотът (обемът на продажбите) на фирмата. 


Изкачването на ING Group в класацията частично се дължи на стратегията на групата да се съсредоточи върху основните видове бизнес, които развива, а именно животозастраховане, пенсионно осигуряване, банкови услуги и управление на активи. Успехът на компанията до голяма степен се дължи и на засилената популярност на бренда ING в глобален мащаб, подкрепен от множество инициативи, една от които спонсорството за отбора ING Renault F1. Стратегията на компанията за навлизане в развиващи се пазари като Тайланд, Латинска Америка, Турция и Южна Корея, също допринесе за водещата позиция на ING във Fortune Global 500. 
Back to all news