За първи път българин стана член на Million Dollar Round Table (MDRT)
24 март 2015
За първи път българин стана член на независимата международна асоциация на най-добрите в света професионални консултанти в животозастрахователния бизнес, The Million Dollar Round Table (MDRT). На годишната среща на асоциацията в Торонто през юли тази година, Моника Каракочева от ING Животозастраховане развя българския трибагреник и се нареди сред топ-представителите в бранша. Консултантът на ING успя да покрие всички критерии за членство в асоциацията, най-важният от които свързан с изискването за висок премиен приход от реализирани продажби на годишна база.
Асоциацията е създадена през 1927 г. от 32-ма консултанти, всеки от които реализирал сделки на стойност минимум 1 млн. долара (откъдето идва и името на асоциацията). Днес MDRT насърчава високите стандарти на обслужване, професионализъм и етика в сферата на животозастраховането, като обхваща повече от 36 хиляди консултанти и финансови професионалисти в света. Понастоящем в асоциацията членуват представители на близо 476 компании от 76 националности.
Николай Стойков, управител на ING Животозастраховане, заяви: „Изключително сме горди, че първият българин, покрил професионалните и етични изисквания за членство в асоциацията, е консултант на ING. Участието в MDRT е международно признат стандарт за успех и професионализъм в сферата на животозастрахователните услуги.”
Същевременно ING Group отбеляза значителен успех като се изкачи на седма позиция в престижната класация на списаниe Fortune и стана единствената финансова институция в топ 10 на Fortune Global 500. Промяната за ING, от тринайсто място през 2007 г. до седма позиция през 2008 г. в класацията, е изключителна крачка напред. Fortune Global 500 е рейтинг на 500-те най-големи в света компании, като за критерий на класацията служи оборотът (обемът на продажбите) на фирмата.
Изкачването на ING Group в класацията частично се дължи на стратегията на групата да се съсредоточи върху основните видове бизнес, които развива, а именно животозастраховане, пенсионно осигуряване, банкови услуги и управление на активи. Успехът на компанията до голяма степен се дължи и на засилената популярност на бренда ING в глобален мащаб, подкрепен от множество инициативи, една от които спонсорството за отбора ING Renault F1. Стратегията на компанията за навлизане в развиващи се пазари като Тайланд, Латинска Америка, Турция и Южна Корея, също допринесе за водещата позиция на ING във Fortune Global 500.
Back to all news