KBC logo
arrow
contacts icon contacts icon

Contact us

online clients widget icon online clients widget icon

Digital Portal

piece price piece price

Unit Value

calculator widget icon calculator widget icon

Pension Calculator

В класацията на “Интербрандс” топ 100 стойността на марката на ING се покачи с 11%

25 март 2015

Класацията на водещата международна консултантска фирма “Интербрандс” се публикува в американското издание на списанието “Бизнес Уик”.


"Интербрандс" оценява стойността на марката на ING на почти 3.2 млрд долара (за сравнение миналата година стойността й беше оценена на 2.9 млрд долара). Според “Интербрандс” нарастването на стойността се дължи предимно на феноменалния успех на ING Direct - “най-голямата онлайн банка [в световен мащаб].”


Другите марки


Челна позиция в класацията отново заема Кока Кола. В топ десет попадат глобалните марки: IBM, Microsoft, Nokia, Disney, McDonald’s и Marlboro.


Най-силен ръст бележи интернет магазина e-Bay (+21%, който се изкачи от 60 на 55 място), следван от  HSBC (+20%, който се изкачи от 33 на 29 място), Samsung (+19%) и Apple (+16%).


В класацията за стойността на марката другите финансови институции се представят както следва:


12 Citibank (нагоре с 1 позиция) 
14 American Express (без промяна) 
25 Merrill Lynch (нагоре с 1 позиция) 
29 HSBC (нагоре с 4 позиции) 
33 Morgan Stanley (надолу с 6 позиции) 
34 J.P. Morgan (надолу с 4 позиции) 
37 Goldman Sachs (без промяна) 
44 UBS (нагоре с 1 позиция)


ING е втората холандска компания в топ 100 на “Интербрандс” след Philips (на 53-то място) и пред англо-холандската компания Shell (на 90-то място). Heineken е на 100-на позиция


Пълният списък на всички марки в класацията на “Интербрандс”  и информация за начина, по който се изчислява стойността на марките можете да намерите на адрес - www.interbrand.com


 
За въпроси: ING Банк клон София
Райна Цветкова, Корпоративни комуникации 
тел: + 359 2 917 6611
rayna.tzvetkova@ingbank.com
Back to all news