ING в процес на утвърждаване на единна марка в международната си дейност
30 март 2015
ING започна този процес на интегриране на различните си дейности - корпоративно банкиране, инвестиционно банкиране, финансови пазари и предлагане на пакети от допълнителни стимули за служители в началото на 2001г.
Процесът на интегриране е почти завършен и следващата логична стъпка е различните дейности на ING да се предлагат под тази марка и логото ING лъв. От края на 2002г., ING ще се превърне във водеща марка в световен мащаб, въпреки че някои страни в Европа ще продължат да използват наименованията, които използват и понастоящем за един по-дълъг период от време.
Тази промяна следва предприетите вече подобни промени в редица други дейности на ING, включително финансовите услуги за индивидуални клиенти, застрахователната дейност и управлението на активи в региони като Северна и Южна Америка, Австралия и голяма част на страните от Централна и Източна Европа.
"Това е важна стъпка към утвърждаването на една глобална марка, която спомага за интегрирането на различните дейности на групата под наименованието ING в една корпоративна култура. Утвърждаването на единна марка ще позволи на съществуващите и потенциалните ни клиенти в световен мащаб по-ясно да осъзнаят интегрирания финансов подход при предоставянето на услуги, предприет от страна на ING .", заяви председателят на ING Груп - г-н Е. Кист
Х. Линденберг, член на управителния съвет на ING заяви: "Интегрирането на нашата дейност ни позволява да запазим и разширим гамата от услуги, които предлагаме на нашите клиенти. В съчетание с преимуществата, които единната марка дава в световен мащаб, ние ще увеличим потенциала си за растеж, като същевременно ще създадем условия за увеличение на ефективността във всички дейности възможности за намаляване на разходите вътре в организацията."
* * *
Тъй като всички дейности на ING на българския пазар се предлагат под логото на ING лъв, процесът на утвърждаване на марка няма да засегне значително българския пазар.
Back to all news