ING Пенсионно осигуряване въвежда изискванията на Наредба 47 на Комисията за финансов надзор, с което повишава качеството на обслужване на своите клиенти
30 март 2015
В изпълнение на разпоредбите на НАРЕДБА № 47 от 11.07.2012 г. за изискванията към информационните системи на пенсионноосигурителните дружества на Комисията за финансов надзор, ING Пенсионно осигуряване реализира комплекс от функционалности, които улесняват достъпа до информация на клиентите и повишават качеството на обслужване. Сред тях са:
- Създаването на електронно досие на всяко осигурено лице или пенсионер в управляваните от дружеството фондове. Досието съдържа и поддържа сканирани заявленията и договорите за участие, заявленията и договорите за промяна на участиe, договорите за допълнително доброволно пенсионно осигуряване с лични вноски, молбите за изплащане на средства на осигурени лица или пенсионери, както и актовете на дружеството във връзка с изброените документи.
Използването на електронното досие значително подобрява и улеснява достъпа до всички налични данни за осигуреното лице, като му позволява да извършва справки и да проследява осигурителната си история.
Достъпът до досието може да бъде осъществен по електронен път, чрез приложението ING Онлайн за клиенти. При желание, клиентите на компанията могат да заявят достъп до своето досие и на хартиен носител. Това може да бъде направено във всеки офис на дружеството.
- Възможност за предоставяне на информация за индивидуалната осигурителна партида, включително изготвяне на извлечение от нея, във всеки офис на дружеството.
От месец май 2013 г. ING Пенсионно осигуряване сертифицира информационната си система в съответствие с изискванията на ISO/IEC 27 001:2005. Това е потвърждение за високите стандарти за сигурност на информационната система на компанията и създава по-високи гаранции за сигурността на личните данни на клиентите.
Back to all news