KBC logo
arrow
contacts icon contacts icon

Contact us

online clients widget icon online clients widget icon

Digital Portal

piece price piece price

Unit Value

calculator widget icon calculator widget icon

Pension Calculator

Дистанционно обслужване на клиенти в NN Пенсионно осигуряване

30 март 2020

Уважаеми клиенти,

В търсене на възможности за улесняване на обслужването в условията на предприетите извънредни мерки във връзка с Covid-19, NN въвежда временни промени, позволяващи дистанционно подаване на молби за изплащане на средства от осигурени лица в Ен Ен ДПФ, Ен Ен УПФ и Ен Ен ППФ.

Промените влизат в сила от 30.03.2020 г.

Как се осъществява дистанционното обслужване?
Дистанционното обслужване се осъществява чрез изпращане на попълнената от клиента молба за изплащане на средства, заедно с документите, които се изисква да бъдат приложени, на следния адрес: client.service@nnbulgaria.com.

Важно!
Имейл адресът, от който постъпва електронното искане на клиента, трябва да е бил предварително регистриран като имейл за получаване на финансова информация в информационната система на NN Пенсионно осигуряване. В системата на компанията трябва да е регистриран и телефонният номер на клиента.
При липса на съвпадение между имейл адреса, от който постъпва молбата за изплащане и имейла за финансова информация, регистриран в системата на NN Пенсионно осигуряване, както и при грешен телефонен номер, искането на клиента няма да бъде обработено дистанционно.

Важно! За редовно подадени се считат и документи, подписани с квалифициран електронен подпис и изпратени до посочения по-горе имейл на дружеството.
След подаване на молбата за изплащане клиентът получава обаждане от Центъра за контакт с клиенти на NN Пенсионно осигуряване с цел потвърждаване на получаването й.

При непълна документация клиентите ще бъдат информирани от Центъра за контакт с клиенти на NN Пенсионно осигуряване за липсващите документи, които следва да предоставят допълнително. В този случай срокът за обработката на молбата започва да тече от момента на предоставяне на всички необходими документи.

Подготовка и подаване на документите
Клиентите трябва да посетят страницата на NN www.nnbulgaria.com, раздел: Обслужване/Формуляри/Пенсионно осигуряване и да изтеглят съответния формуляр за изплащане. В случай че имат нужда от допълнителна информация, клиентите могат да се свържат  с  Центъра за контакт с клиенти (ЦКК) на безплатния телефон на NN - 0800 11 464.

След като изтеглят молбата от интернет страницата на дружеството клиентите следва да я попълнят и  подпишат собственоръчно.

Задължителни съпътстващи документи към молбата-декларация са:

  • Документ, удостоверяващ придобито право на пенсия/намалена работоспособност;
  • Копие на лична карта;
  • Документ, удостоверяващ банковата сметка на клиента.
Сканирани копия на попълнената и подписана молба,  заедно със съпътстващите документи, следва да бъдат изпратени на следния адрес:  client.service@nnbulgaria.com.

NN Пенсионно осигуряване си запазва правото да поиска изпращането на оригинал на документ, в случай че получен такъв по електронен път не се чете или при други обстоятелства, даващи основание за допълнителна преценка от страна на дружеството. В този случай документът се изпраща по пощата и след прегледа му може да бъде върнат обратно на лицето.

Важно! Описаният по-горе процес не обхваща следните случаи:

  • изплащане на средства на наследници, ползващи лица;
  • случаите, когато сумата за изплащане надхвърля 30 000 лева, освен ако плащането не се извършва по сметка, от която са нареждани вноските. В тези случаи дружеството може да изиска допълнително от клиента да попълни и декларация за произход на средствата;
  • случаите, при които лицето няма регистриран имейл и/или телефонен номер в системата на NN Пенсионно осигуряване.
В случаите, описани в предходния параграф, искането за плащане, заедно със съпътстващите го документи може да бъде подадено по един от следните начини:

  • в офис на дружеството;
  • по пощата с нотариална заверка на подписа върху формуляра за плащане, като преписите (без копието на лична карта) от придружаващите документи следва да бъдат нотариално заверени.
Важно! По време на прилагането на дистанционния процес на обслужване промени на лични данни на клиенти (като промени на имейл и телефон) ще бъдат възможни само чрез подаване на заявление за промяна лично в офис на NN или чрез изпращане на нотариално заверено заявление за промяна.
 
С пожелания за здраве,
Екипът на NN
Back to all news